Vrácení a Reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Neodpovídá zakoupené zboží z nějakého důvodu vašim představám? Nemějte obavy. Nevyhovující produkty můžete do 14 dnů od převzetí balíčku klidně vrátit, a to bez udání důvodu.

 

Zboží je nutné vrátit nepoškozené a v originálním obalu, zabalit jej (stejně jako bylo při přepravě od nás k vám) a poslat k nám na adresu: LUKYSAN s.r.o., Rychtáře Petříka 1629/5, Praha 10, 102 00. Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete stáhnout níže:

formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

 

Jakmile zboží dorazí k nám, budeme vás informovat o dalším postupu. Zpravidla však vracíme peníze za zboží do 14 dní od doručení balíčku, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři.

Upozorňujeme, že jestliže byl nákup proveden na firmu, není možné uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout. V tomto případě se vždy individuálně domluvíme na dalším postupu.

 

REKLAMACE

ROZBITÉ ZBOŽÍ

I přes naše pečlivé zabalení, se může dopravcům stát, že se zboží při přepravě rozbije. 

Pokud zjistíte poškození zásilky už při přebírání zboží, balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás ihned kontaktujte e-mailem na info@lemonbox.cz Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.

 

V případě, že na poškození zboží přijdete až po rozbalení balíčku, liší se způsob reklamace podle dopravce:

 

  • Pokud balíček přivezlo PPL:

    Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s PPL vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní - a pořídit fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu a adresního štítku. Tyto fotografie nám neprodlěne pošlete na e-mail info@lemonbox.cz, abychom mohli s PPL sepsat reklamaci. 

  • Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

    Zásilkovna bohužel uznává reklamace pouze v případě, když si balíček otevřete přímo na pobočce. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by obsah balíčku mohl být poškozený, rozbalte jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem společně s kompletní fotodokumentací a domluvíme se na dalším postupu.
  • Pokud máte zaslaný balíček přes Českou poštu:

    Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné přinést v původním stavu - včetně obalu a výplně (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního šítku). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná již při dodání.

 

VADNÉ ZBOŽÍ

I když všechno zboží pečlivě kontrolujeme, může se stát, že něco přehlédneme. Pokud nějakou takovou vadu na zboží najdete, ihned nás prosím kontaktujte na e-mail info@lemonbox.cz a do e-mailu rovnou přiložte i fotografie zjištěné vady. Co nejdříve vás budeme informovat o dalším postupu.

 

V případě, že po vás budeme požadovat zaslat zboží zpět, pošlete nám spolu s ním vytištěný a vyplněný reklamační list, který si můžete stáhnout níže na odkaze: 

reklamacni list

 

Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, pošleme vám buď nové zboží a nebo vám vrátíme peníze. V případě oprávněné reklamace vám budou vráceny také obvyklé náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží.

Stejně postupujte i v případě, že se vada zboží projeví až v průběhu používání. Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, během kterých máte nárok na reklamaci. Závadu nám prosím sepište do e-mailu info@lemonbox.cz a  přiložte i fotografie. O dalším postupu vás budeme následně informovat.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení