Vrácení a Reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Neodpovídá zakoupené zboží z nějakého důvodu vašim představám? Nemějte obavy. Nevyhovující produkty můžete do 14 dnů od převzetí balíčku klidně vrátit, a to bez udání důvodu.

 

Zboží je nutné vrátit nepoškozené a v originálním obalu, zabalit jej (stejně jako bylo při přepravě od nás k vám) a poslat k nám na adresu: LUKYSAN s.r.o., Rychtáře Petříka 1629/5, Praha 10, 102 00. Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete stáhnout níže:

formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

 

Jakmile zboží dorazí k nám, budeme vás informovat o dalším postupu. Zpravidla však vracíme peníze za zboží do 14 dní od doručení balíčku, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři.

Upozorňujeme, že jestliže byl nákup proveden na firmu, není možné uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout. V tomto případě se vždy individuálně domluvíme na dalším postupu.

 

REKLAMACE

ROZBITÉ ZBOŽÍ

I přes naše pečlivé zabalení, se může dopravcům stát, že se zboží při přepravě rozbije. 

Pokud zjistíte poškození zásilky už při přebírání zboží, balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás ihned kontaktujte e-mailem na info@lemonbox.cz Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.

 

V případě, že na poškození zboží přijdete až po rozbalení balíčku, liší se způsob reklamace podle dopravce:

 

  • Pokud balíček přivezlo PPL:

    Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s PPL vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní - a pořídit fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu a adresního štítku. Tyto fotografie nám neprodlěne pošlete na e-mail info@lemonbox.cz, abychom mohli s PPL sepsat reklamaci. 

  • Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

    Zásilkovna bohužel uznává reklamace pouze v případě, když si balíček otevřete přímo na pobočce. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by obsah balíčku mohl být poškozený, rozbalte jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem společně s kompletní fotodokumentací a domluvíme se na dalším postupu.
  • Pokud máte zaslaný balíček přes Českou poštu:

    Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné přinést v původním stavu - včetně obalu a výplně (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního šítku). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná již při dodání.

 

VADNÉ ZBOŽÍ

I když všechno zboží pečlivě kontrolujeme, může se stát, že něco přehlédneme. Pokud nějakou takovou vadu na zboží najdete, ihned nás prosím kontaktujte na e-mail info@lemonbox.cz a do e-mailu rovnou přiložte i fotografie zjištěné vady. Co nejdříve vás budeme informovat o dalším postupu.

 

V případě, že po vás budeme požadovat zaslat zboží zpět, pošlete nám spolu s ním vytištěný a vyplněný reklamační list, který si můžete stáhnout níže na odkaze: 

reklamacni list

 

Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, pošleme vám buď nové zboží a nebo vám vrátíme peníze. V případě oprávněné reklamace vám budou vráceny také obvyklé náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží.

Stejně postupujte i v případě, že se vada zboží projeví až v průběhu používání. Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, během kterých máte nárok na reklamaci. Závadu nám prosím sepište do e-mailu info@lemonbox.cz a  přiložte i fotografie. O dalším postupu vás budeme následně informovat.